Jump to content

Cydia Uygulama İstek ve Yardım Bölümü

Rate this topic


Recommended Posts

artı olarak oparatör ve banner isminide make it mine ile yazabilirsiniz. repomuzda mevcut.

ayrıca FCSB yanına infinidock ve infiniboard şahane oluyor,birde shringrow ile %80 yaptımmı tadından yenmiyor :)

Abi supersin , dediklerini yaptim ortaya harika birsey cikti , ellerin dert gormesin .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

arkadaşlar merhaba, genelde controlcenter için olan tweaklerde hücresel veri aç/kapa özelliği bulunuyor ancak edge ve 3g'yi ayrı ayrı açıp kapatabilmeyi de sağlayan bir tweak var mıdır bildiğiniz? b

Arkadaslar cydia uygulamaları isteklerinizi veya yaşadığınız sorunları bu basliktan bize bildirebilirsiniz

IMN for iOS8, ve Whatsapp eklentisi, Hermes ama ios 8 e güncellenmedi..

Posted Images

arkadaşlar repomuzdaki iFile, PkgBackup, LockInfo ve Terminal arızalı,

İstekler: (Tabiki mümkünse lütfen)

activator

backgrounder

cyDelete

Five Icon Dock

ForwardMsgFix (Tüm Sürümler)

Iconoclasm + Layouts

iFile

iKeyEx + türkçe full q klavye

LiveClock

LockInfo + pulgins + icons

MobileTerminal

PkgBackup

UDIDFaker

Arkadaşlar benim gördüğüm ve gözüme çarpan eksiklikler bunlar. Bilgilerinize sunar, Gereğini Arz Ederim

Saygı ve Sevgilerimle...

Link to post
Share on other sites
Merak etme konustuk bunlari en yakin zamanda duzenlenicek repo

tamamdır dostum dedim gözden kaçtı herhalde o nedenle yazdım :)

Link to post
Share on other sites
bi istekde buluna bilirmiyim :D

wi-fi sync sizin reproda yok oraya yuklermisiniz?

simdiden sagolun

Videosunu izlemiştim ancak Cydia da yoktu, dostum... Kontrol ediyorum. Tabii ki ekleriz.

Saygılar..

Link to post
Share on other sites
Videosunu izlemiştim ancak Cydia da yoktu, dostum... Kontrol ediyorum. Tabii ki ekleriz.

Saygılar..

cok sagol yakinda win versionu cikacakmis onu bekliyorum mac yok bende vasla acelem yok :D

Link to post
Share on other sites
cok sagol yakinda win versionu cikacakmis onu bekliyorum mac yok bende vasla acelem yok :D

Evet dostum, şimdi gördüm. iPad e yüklenemiyor. Sadece iPhone ve ipod Touch için yalnız repomuza eklememizin bir faydası olmaycaktır dostum, program, ücretli...

Cyda da, programın adı WiFi Sync ve fiyatı 9.99$ :confused: maşallah...

En geç yarına kırılır dostum...

Saygılar...

Link to post
Share on other sites

repoda bulunan ifile çalışımıyor sizlere zahmet olmazsa sinfuliphonedakini repomuza yükleyip diğerini silseniz 3. sourcelere ihtiyacımız olmaz..

saygılar..

Link to post
Share on other sites
repoda bulunan ifile çalışımıyor sizlere zahmet olmazsa sinfuliphonedakini repomuza yükleyip diğerini silseniz 3. sourcelere ihtiyacımız olmaz..

saygılar..

Halledicez merak etmeyin.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Administrator
Marine Mediterranean programını repoya koyabilirseniz çok sevinirim

en kisa zamanda..

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
repo daki ifile i yüklüyorum fakat uygulamayı açtıktan bikaç sn sona ekran kararıyo nelden acaba

bi ust mesajda cevabi var.

Link to post
Share on other sites
hehehe pardon görmemişim lakin 3.1.2 deykende aynı sorun oluyodu yükledikten sona siyah ekran geliyodu dedim crack problemimi youtube için dns değiştirecektim

crack problemide var o ayrida zaten 4.0da calismiyo =P

Link to post
Share on other sites
s.a abicim yourtube var ama 4.0 uyarlı yok heralde ne zaman update edersiniz biraz acilatı ulaşırsanız sevinirim .

bizle ilgisi yok daha yourtubeun orjinalinin updatei çıkmadı 4.0a uyumlu.

Link to post
Share on other sites
s.a abicim yourtube var ama 4.0 uyarlı yok heralde ne zaman update edersiniz biraz acilatı ulaşırsanız sevinirim .

yourtube 4.0 ile uyumlu degil,>>>https://spreadsheets.google.com/lv?key=tz1lkTAAwtDi_7HJxef0Vgg&type=view&gid=1&f=true&colid0=1&filterstr0=YourTube&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250

Link to post
Share on other sites
s.a abicim yourtube var ama 4.0 uyarlı yok heralde ne zaman update edersiniz biraz acilatı ulaşırsanız sevinirim .

Ve aleyküm selam...

Bu programı yükleyin ve Cydia dan güncellenmesini bekleyin.

Saygılar...

Link to post
Share on other sites
apptrackr'dan indirdigim beejiveim surekli license key hatasi veriyor.bunun duzeltilmis halini de yuklesek iyi olur aslinda.yanlis hatirlamiyorsam turkce yamasi var ama lisans anahtari yamasi da olabilir

beejivein cracklisi mevcut değil ne yazıkki benim satın aldığım nadir uygulamalardandır.

Link to post
Share on other sites
beejivein cracklisi mevcut değil ne yazıkki benim satın aldığım nadir uygulamalardandır.

Aslında bence satın alacağım ancak IM+ şimdilik işimi fazlasyla görüyor. BeeJive IM in, iPad sürümlerinin tümünü denedim. Hepsi aynı...

license.key.invalid.error

Ceyhun, sen satın alırken Türk kredi kartı mı kullandın ? Benim hesap, ABD ancak herhangi bir kredi kartı girmedim, hesaba...

Saygılar...

Link to post
Share on other sites

ya bende beejive'in bi versiyonu var.zip dosyasinin icinde ipa dosyasiyla beraber 2 dosya var.bunlari winscp kullanarak cihazin icinde beejive klasorunun icindeki dosyalarla degistirince program hata vermiyordu bi kere denemistim ama cok uzun is diye hazir sorun vermeyeni bulup kullanmak daha kolay geldi.gerci yokmus ama yine de bi umut :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.