Jump to content

genpa iphone 4 teknik servis sorunu acil yardim

Rate this topic


Recommended Posts

Bugun telefonu servisten aldim ve ayni sorunlar devam etmekte home tusu basmiyor ve telefon çekmiyor müşteri hizmetlerini aradim cihazin degiştirilmesini talep ettim tekrar servise gonderin filan abuk subuk bişyler dediler ...1cide onarilmayan sorunlar 2cide nasil onarilicak? benim hakkim dogmadimi yeniden telefon talep etmeye nasil bir yol izlim lütfen yardim edin

Link to comment
Share on other sites

şöyle de bi drum var teli 0 die aldim 2milyar bayildim 2ci kez servise vermek istemiyorm 1kerede çözülmeyen sorun 2ci ve 3 cüsünde nasil çözülsün telefon yine açilip yapilirsa mindar olr....yarin gidip talep edicem

Bu konuda yasalar böyle yapabileceğin birşey yok. Ayrıca değişecek telefon kutulu sıfır telefon olmayacak. Daha önce arıza görmüş ve apple'ın fabrikalarına gönderilmiş arızalı kısmı komple değiştirilmiş Refurbished telefon olacaktır...

Link to comment
Share on other sites

0 telefon olmucakmi? nasil yani 0 telefon degiştirseler dahi vermiceklermi ilk kez duyuyorm bunu

Refurbished elektronik bir cihazın, bir arıza üzerine fabrikaya geri gönderilmesi durumunda, ilk sahibine yeni bir makine verildiğinden, eski makinenin fabrikada üzerindeki tüm sorunlar giderilerek, kalite kontrolü yapılarak paketlenmesi ve tekrar piyasaya sürülmesiyle satılan garantili cihazlarıdır. Aslında teknik olarak sıfır bir makineden farkı yoktur, ama yine de "yeni" de sayılmaz, kullanılmış sınıfına girer.

Link to comment
Share on other sites

himms ben yarin gidimde bi konişim belki dediginiz cihazdan verirler baski filan yapicam genel merkeze gidipte :)

Yok 3.seferden sonra bu cihazı vericekler. Ancak yine de gidin konuşun...

Eğer problmeler ciddi değil ise bu tarz cihazları almayı pek uygun görmüyorum. Uzun vadede mutlaka bir sorun çıkarıyorlar...

Link to comment
Share on other sites

benimde aklima bu geliyor zate boyle bişy ilk kez duyuyorm sizden o yüzden pekde gidesim yok işin açikçasi ama şöyle bişy sormak ta istiyorm demek şu anda degişme olsa bana 2ci el vericekler burdan şunu çikardim bende o zman şu an satilanlar bagzilari sizin dediginiz gibi ürünler dmek...tim deki vododakiler ws ws herkez bu telefonlardanmi aliyor ozman

Link to comment
Share on other sites

benimde aklima bu geliyor zate boyle bişy ilk kez duyuyorm sizden o yüzden pekde gidesim yok işin açikçasi ama şöyle bişy sormak ta istiyorm demek şu anda degişme olsa bana 2ci el vericekler burdan şunu çikardim bende o zman şu an satilanlar bagzilari sizin dediginiz gibi ürünler dmek...tim deki vododakiler ws ws herkez bu telefonlardanmi aliyor ozman

Hayır bu telefonlar sadece değişimlerde veriliyor. Tim'de vodafone'da vs. de satılan telefonlar kesinlikle sıfır. Bu dediğim telefonlarda atıyorum kamera arızalıysa kamera ve onun soketi vs. değişiyor. Kasası yenileniyor. Pili değişiyor kutulanıp yollanıyor...

Amerika'da bu bir sektör hatta... Bu şekilde ürünleri ucuza alabiliyorsunuz... Türkiye'de de bimeks bunu kısmen yapıyor.. Outlet bölümündeki ürünler bu şekilde...

Siz kafanızı bulandırmayın alacağınız telefon sıfır oalacak ilk mesajnızdaki sorunlara baktığımızda zaten sorunlu bir telefona sahipsiniz o yüzden endişe etmeyiniz..

Link to comment
Share on other sites

bugun servise verdim 3günlük test yapicaklarmiş denemeli testmiymiş neymiş telefonu 3 gün açik bakip sorunlarim varmi yokmu ona karar vericeklermiş...telefon geldiginde muhtemelen bişy yok die gelicek ben yinemi servise vericem telefonu nasil olcak bu?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Bu konuda yasalar böyle yapabileceğin birşey yok. Ayrıca değişecek telefon kutulu sıfır telefon olmayacak. Daha önce arıza görmüş ve apple'ın fabrikalarına gönderilmiş arızalı kısmı komple değiştirilmiş Refurbished telefon olacaktır...

Bu ibareye katılamıyorum ne yazık ki. İlgili kanun tüketiciye seçimlik haklar verir, uygun asal şartların vücuda gelmesi halinde ybunlardan iki tanesi a) Tüketici malın yenisi ile değişimini talep etme hakkına sahiptir B) Tüketici malın bedelini iade isteme hakkına sahiptir.

Burada dikkat edilmesi gereken tüketici olarak uygun kanuni şartların bir araya gelmesi halinde (örneğin 30 gün boyunca ürünün tamir edilip size ulaşmaması) dilediğinizi seçebilirsiniz. Yeniden onarum görmüş bir mamülü tüketiciye yasanın gereğini yapıyorum diye vermek ise kanun kast ve kusurlu hareket sayılabileceğinden tüketici kanunu hükümleri yanısıra tazminat hakkına da sebep açabilecek bir hukuki durum meydana getirir.

Dolayısı ile yasal görev, ödev, sorumluluk ve haklarını iyi bilen bireylere hiç bir firmanın bu tür yasadışı uygulama yapma cesaretinde olabileceğini sanmıyorum. Aklıbaşında olan her ticaret erbabı yasaların ciddiyetini bilir.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.