Jump to content

E-Postalar Neden Hemen Gelmiyor ?

Rate this topic


Recommended Posts

arkadaşlar;

iphone a şirket mailimi kurdum fakat maile girip yeni mail gelmişmi diye kontrol etmeden maiiler gelmiyor. yani ben mail geldiğinde direkt iphone a düşsün istiyorum aynı msj geldiğinde hemen ekran da gözüktüğü gibi mail yolladığındada direkt mail box a düşsün banada mail geldi uyarısı versin benim girip kontrol etmemi beklemeden . böyle bişey mümkünmüdür? mümkünse nasıldır ?

Link to comment
Share on other sites

Ayarlardan bildirimleri aciniz. Daha sonra mail ayarlarina giriniz ve yeni verileri al kismina giriniz. Buradan ayari acip, zamani kendinize gore ayarlayiniz. Bu zaman suresi icinde mail hesabinizi kontrol edecek ve yeni mailiniz var diye sizi bilgilendirecektir. Yalniz unutmamak gerekir, sarjin daha cabuk bitmesine yol acacaktir.

Link to comment
Share on other sites

hmmm ok bu arada her 15 dk seçeneğini seçip bir deneme maili attım geldi şimdi :) her 1 dk gibi bi seçenek yok mu :)

hocam seni iyi buldum gece gece zorliyim azcık seni :)

peki outlook um açıkken mail bilgisayara düşünce iphone a gelmiyor. bunun için iphone da mı bir ayar vardır. neden outlook a düşen mail iphone a da düşmüyor?

Link to comment
Share on other sites

Milyar dolarlık iş yapmıyorsan gelsinde 5 dk sonra gelsin :)

bazen anında gelmesi çok önemli benim için ama dediğin gibi milyar dolarlık iş yapmıyorum şımarmanında alemi yok dimi :)

peki outlook um açıkken mail bilgisayara düşünce iphone a gelmiyor. bunun için iphone da mı bir ayar vardır. neden outlook a düşen mail iphone a da düşmüyor?

bu soruna bi çözümü olan ??

Link to comment
Share on other sites

Pushmail isimli program ile e maillerini oradaki hesabina yonlemdirirsen ekranda sms gibi cikar

Diger soruda telefona e mail imap olarak kurulmus pc de ise pop

Sent from my iPhone using Tapatalk

hocam şirket içi ve dışı birçok özel ve gizli mailler atıyorum başka biryere yönlendirmem sıkıntı yaratabilir benim için max 15 dk kafi benim için :)

fakat şu imap le pop olayını anlayamadım dediğiniz doğru şirkette laptopa pop olarak kurulu mailim iphone damı pop olarak kuracaz ?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm o zaman kötü . Çok fazla mail alıyorum bı cogundada büyük dosyalar ekli iphonedan silmem gerekebilir o nedenle suanlık durum iyidir. TSK bilgi için

Ben de bu yöntemi kullanıyorum. Çünkü genelde iphone'dan maile bakacaksam dışarıda mobil oluyorum. Bu sırada da e-posta istemcim kapalı oluyor ve mailler direk iphone'a düşüyor... Ancak bilgisayardan baktıktan sonra mailler buhar oluyor ve telefonda yer artıyor...

Link to comment
Share on other sites

Üstad bize göre 6 saat belki uzun ama herkes bizler kadar sk mail almıyordur ve zaten Android'in de bunu düşünerek fazla sayıda aralıklar vermesi çok mantıklı ama Apple'da bu neden yok gerçekten çok enteresan. 6 saat bence ideal bir saat günde 4 kez kontrol demek.

Aslında sende haklısın. Mesela takvimde de 2 saat önce hatırlat ve 1 gün önce hatırlat var. Ben de bu konuda arasını arıyorum ama yok :D

Belki apple'da profesyonel düşünüyordur. Eğer her iletişimin mail üzerinden olduğu kurumsal bir firmada çalışıyorsanız maillerinizi 5 dakikada bir kontrol etmek zorundasınız... Ama eğer mail ile günlük işleri olan bir son kullanıcı iseniz maillerinize günde 3 4 kere bakmak yeterlidir. Bu noktada sanırım apple'ın hedefi biraz daha profesyonel bir çalışan kitlesi..

Link to comment
Share on other sites

hocam bir iki dosyadan kasıt nedir? daha açıklayıcı yazarmısınız mesela 5 dk ya nasıl indiririz.

3GS kullandigim siralar kendim icin hazirlamistim su an hatirlamiyorum dosyalarin isimlerini ama sanirim bir yerlere upload etmistim bulabilirim.

Edited by some_one
Link to comment
Share on other sites

İkisinin ayni olmasindan ziyade imap olmasi lazim ki mailler serverda tutulsun ve sen istediginde eris. Ancak ikiside imap olursa eger maili iphonedan silersen pc deki mailde silinir. Dikkat et...

Sent from my iPhone using Tapatalk

kadir hocam burada takıldım da biraz şimdi mesela ben maili pc den silersem iphone,dan - iphone,dan sliersemde pc den silinsin istiyorum kısaca özetlermisiniz nsl yapcam bu imap falan nsl düzenleyecem çünkü maille çok uğraşmam ama yinde önemli bilgiler ara sıra geliyo kimse görmesin kastım bu konuda

Link to comment
Share on other sites

kadir hocam burada takıldım da biraz şimdi mesela ben maili pc den silersem iphone,dan - iphone,dan sliersemde pc den silinsin istiyorum kısaca özetlermisiniz nsl yapcam bu imap falan nsl düzenleyecem çünkü maille çok uğraşmam ama yinde önemli bilgiler ara sıra geliyo kimse görmesin kastım bu konuda

Bilgisayardaki mail hesabınızı imap olarak tekrardan yapılandıracaksınız. Aynı şeyi cep telefonu içinde yapacaksınız...

Bu konuda her sunucunun imap server adresleri, portları değişik olduğu için çalıştığınız firmanın bilgi işlem biriminden destek almalısınız...

Link to comment
Share on other sites

Bilgisayardaki mail hesabınızı imap olarak tekrardan yapılandıracaksınız. Aynı şeyi cep telefonu içinde yapacaksınız...

Bu konuda her sunucunun imap server adresleri, portları değişik olduğu için çalıştığınız firmanın bilgi işlem biriminden destek almalısınız...

ben firma için deyilde hocam kişisel şahsi mailimi ayarlayacam onuniçnde her ikisinde imap yapsam yetelidir heralde cevap için teşekkürler bu arada

Link to comment
Share on other sites

ben firma için deyilde hocam kişisel şahsi mailimi ayarlayacam onuniçnde her ikisinde imap yapsam yetelidir heralde cevap için teşekkürler bu arada

Yeterlidir. Mail hesapları uğraşı ister =)

Mail istemcisine göre imap'i aktifleştirmek de gerekebilir ( Gmail)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • Belmaci changed the title to E-Postalar Neden Hemen Gelmiyor ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.