Jump to content

Iphone 4 Sahibi Avea'lıların Dikkatine ( MMS )

Rate this topic


Recommended Posts

Merhabalar.Iphone 4 kullanıyorum.Avea abonesiyim.Versiyon 4.2.1 JB yok. Avea müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm ve tüm ayarları yapmış olmama rağmen hala MMS gönderemiyorum.İşin ilginç yanı şu ki, kartımı N95'e takıyorum MMS gönderebiliyorum.Ama Iphone 4 ile bir türlü gönderemedim.Her denememde önce göndermeyi deniyor tam gitti derken birden gönderilemedi diyor ve ünlem işareti çıkıyor. unlockit.nz diye biryerlere de girdim müşteri hizmetleri yetkilisinin yönlendirmesiyle ordan ayarları yaptık felan hatta menüye yeni bir uygulama gibi bişe eklendi ama yinede olmadı.Avea abonesi olan Iphone 4sahibi arkadaşlar, acaba sizlerde durum nedir? Turkcell ve Vodafone kullanan arkadaşlar da bilgi verirse sevinirim.

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar vodafone kullanan bir arkadaşım 5800 'dan bana mms gönderdi aldım.Yani demekki Iphone 4 avea ile mms alabiliyormuş ama hala gönderemiyorum.Avea'nın çözümü ise şunlar:

1) IOS 4.3.1 'i yükleyin oda olmazsa

2)Telefonunuzu iade edin değiştirsinler

:)))))))))))))))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

benim hat avea ama hiç lira yüklü değil :D gençlik paketi kullanıyorum o yüzden daha MMS göndermek nasip olmadı :D ama şu an avea da internet paylaşımı sıkıntısı yok bilginize hücresel veriyi açınca oda geliyor.. Bir de artık son operatör güncellemesi ile ayarları avea yaptığından bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum :)

Link to comment
Share on other sites

benim hat avea ama hiç lira yüklü değil :D gençlik paketi kullanıyorum o yüzden daha MMS göndermek nasip olmadı :D ama şu an avea da internet paylaşımı sıkıntısı yok bilginize hücresel veriyi açınca oda geliyor.. Bir de artık son operatör güncellemesi ile ayarları avea yaptığından bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum :)

İnternet paylaşımı bende hala yok. Hatta su kadarını soyliyim hücreden veri ayarlarında öyle bir ibare bile çıkmıyor bende. Onu da anlamış değilim. Sizden ricam bir mms gonderip sonucu burada paylaşmanız. Ayrıca şu son operatör güncellemesi olayı nedir? Biraz bilgi verir misin?

Link to comment
Share on other sites

Kardeş hangi versiyon kullanıyorsun benim 4.3.3 jb li.... ben ilk avea ya geçtiğimde 4.1 di iki gün sonra hücresel veri ayarıda dahil olmak üzere hücresel internet ayarları sıkıntısı yaşamıştım kaybolmuştular benimde hatta bu sorun yüzünden daha önce denemediğim versiyon yükseltme ile jb işlemi yapıp versiyonumu restore ile 4.3.3 e yükseltim sonra bi iki gün hücresel veri ayarı geldi... Bi gün sabah kalktım ve operatör güncellemesi vardı telefonda kabul ettim ve yine hücresel veri ayarı kayboldu (BUNA MMS AYARIDA DAHİL) ama operatör otamatik yapıyormuş artık ayarları o yüzden de bize ayarlama yetkisi vermediğini düşünüyorum ama hücresel veriyi ve 3g yi açınca internet paylaşımı altta çıkıyor...Haftaya lira alabilirsem bir denerim ama kesin yapabilirimde diyemem... Yaparsam sonucu buraya yazarım

yol=> ayarlar=>genel=>ağ burda hücresel veriyi açınca internet paylaşımı için KİŞİSEL ERİŞİM NOKTASI yazısı çıkıyor interneti buradan paylaştıracaksınız eğer çıkmıyorsa bi restore edin derim cihazınızı yada yükleyebiliyorsanız operatör ayarlarını güncelleyin

Link to comment
Share on other sites

iphone 3g cihazımda 4.2.1 yazılım yüklü.

operatör kısmında carrier yazıyor.

mms alma ve internete bağlanamada sorun yok.

Ancak , interneti paylaştırma seçeneği çıkmıyor. Kişisel bağlantı noktası diye de bir şey yok

Link to comment
Share on other sites

iphone 3g cihazımda 4.2.1 yazılım yüklü.

operatör kısmında carrier yazıyor.

mms alma ve internete bağlanamada sorun yok.

Ancak , interneti paylaştırma seçeneği çıkmıyor. Kişisel bağlantı noktası diye de bir şey yok

İnternet paylaşımı vardır ancak wifi ile değil... USB ve bluetooth bağlantılarından biri ile interneti paylaştırabilirsiniz.

Ayarlar > Genel > Ağ > İnternet paylaşımı...

Saygılar...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Avea operatorunu guncelledi ve son surumde operator avea 10.1 oldu artik iphone da avea tanimli ve sorunsuz mms kullaniyorum versiyon 4.3.2 jb li

Tapatalk ile gonderildi

Benim versiyon 4.2.1 Operatör : Carrier 9.0 Sizinki nasıl 10.1 anlayamadım.Versiyon yükseltsem benim de MMS ve paylaşım sorunum çözülür mü acaba ne dersiniz???

Link to comment
Share on other sites

Kardeş hangi versiyon kullanıyorsun benim 4.3.3 jb li.... ben ilk avea ya geçtiğimde 4.1 di iki gün sonra hücresel veri ayarıda dahil olmak üzere hücresel internet ayarları sıkıntısı yaşamıştım kaybolmuştular benimde hatta bu sorun yüzünden daha önce denemediğim versiyon yükseltme ile jb işlemi yapıp versiyonumu restore ile 4.3.3 e yükseltim sonra bi iki gün hücresel veri ayarı geldi... Bi gün sabah kalktım ve operatör güncellemesi vardı telefonda kabul ettim ve yine hücresel veri ayarı kayboldu (BUNA MMS AYARIDA DAHİL) ama operatör otamatik yapıyormuş artık ayarları o yüzden de bize ayarlama yetkisi vermediğini düşünüyorum ama hücresel veriyi ve 3g yi açınca internet paylaşımı altta çıkıyor...Haftaya lira alabilirsem bir denerim ama kesin yapabilirimde diyemem... Yaparsam sonucu buraya yazarım

yol=> ayarlar=>genel=>ağ burda hücresel veriyi açınca internet paylaşımı için KİŞİSEL ERİŞİM NOKTASI yazısı çıkıyor interneti buradan paylaştıracaksınız eğer çıkmıyorsa bi restore edin derim cihazınızı yada yükleyebiliyorsanız operatör ayarlarını güncelleyin

Benim versiyon 4.2.1 JB yok. MMS de gönderemiyorum, paylaşım diye bir seçenek de çıkmıyor.Operatör : Carrier 9.0

Anlamadığım şey operatör güncellemesi nasıl geliyor size ???

Link to comment
Share on other sites

en son iOS sürümü şu an için 4.3.4 oldu bir kaç kişiden menü geçişlerinde yavaşlama ve şarj süresinde kısalma olmuş eğer 4.3.3 yükleyebiliyorsanız onu deneyebilirsiniz :)

4.3.3 'ü nereden bulabilirim ?

Link to comment
Share on other sites

kardes cihazını pc ye bağla itunes'ı aç zaten 3 seçenek soruyor sana download only,download and install, cancel sen tabiki download and install diyeceksin sonra inecek yeni versiyon yülemesini keyifle izleyeceksin,

Bu arada 4.3.4 şarj sorunu ve menü yavaşlama sorunu yok 3GS pazar akşamı yapılan şarj bugün %43 de JB yok 2.17dk. konuşma 160mb. net erişimi oyun oynama v.s. yok. bence gayet başarılı bir update

Link to comment
Share on other sites

Operatör güncellemesi mesaj gibi geldi bana bende tamam güncelle dedim güncelledi :) ama itunes üzerinden de yapılıyormuş diye duydum ama bi bilgim yok :) saygılar

Dostum şu operatör güncellemesi olayının itunes'dan nasıl yapıldığını veya genel olarak nasıl yapıldığını öğrenirsen bir haber ver.Sen MMS gödnerebiliyor musun?Avea'lı mısın?Cihaz ve versiyon ne?

Link to comment
Share on other sites

kardes cihazını pc ye bağla itunes'ı aç zaten 3 seçenek soruyor sana download only,download and install, cancel sen tabiki download and install diyeceksin sonra inecek yeni versiyon yülemesini keyifle izleyeceksin,

Bu arada 4.3.4 şarj sorunu ve menü yavaşlama sorunu yok 3GS pazar akşamı yapılan şarj bugün %43 de JB yok 2.17dk. konuşma 160mb. net erişimi oyun oynama v.s. yok. bence gayet başarılı bir update

Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.Bu söylediğini ben de biliyorum.Benim istediğim 4.3.3'ü yüklemek.Onu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Itunes otamatik olarak en son versiyon olan 4.3.4'ü yükler. Ama dediğim gibi benim istediğim 4.3.3 .Bunu bulmak bir dert hadi buldum diyelim -ki forumda varmış- nasıl yükleyecem o da ayrı bir dert :) ya da hiç uğraşmadan direk ıtunes'a bırakacam herşeyi 4.3.4 olsun ne yapayım :)

Link to comment
Share on other sites

Ayrıca benim asıl sorunum versiyon güncellemesi yapmak da değil.Asıl sorunum şu : AVEA KULLANIYORUM VE MMS GÖNDEREMİYORUM.BAŞKA NUMARALARDAN ALIYORUM AMA BEN GÖNDEREMİYORUM. Benim gibi avea abonesi olup MMS gönderebilen var mı acaba?Yaklaşık 2 aydır bu konuyu açtım ama hala çözüm üretemedik.Yani hiçbir avea'lı MMS göndermeyi denemiyor mu?

Link to comment
Share on other sites

Avea operatorunu guncelledi ve son surumde operator avea 10.1 oldu artik iphone da avea tanimli ve sorunsuz mms kullaniyorum versiyon 4.3.2 jb li

Tapatalk ile gonderildi

Dostum senden bir cevap alabilirsem sorunumu büyük ölçüde çözecem.Acaba senin carrier nasıl 10.1 oldu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.