Jump to content
SkyRuH

IPhone 4 - 4.3.3 Recovery Yapma Sıkıntı ACİL

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Cihazımı Sıfırlamak İçin Orjinal 4.3.3 Versiyonla Recovery Yaptım. Cihazımı Açamıyorum. Recovery Yaparken Habire Farklı Bir Hata Veriyor.

Hatalardan 1394, 1603, 1605, 1601, 1013 gibi hatalar alıyorum. Birini Düzeltiyorum Başka Biri Çıkıyo. Nasıl Kurabilirim. Acil Yardım Ederseniz Teşekkür Ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Kullanıyorum Restorede Seçiyorum Bu Sefer 3194 Hatasını Veriyor. Host Olayına Ekleme Yapınca Kurulum Sonunda 1013 Hatası Veriyor Nasıl Yapabilirim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

1013 hatası aldıktan sonra tinyubrella veya ireb den exit recovery seçtinizmi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tiny umbrella açıp, teli tanıyınca cihaz ikonuna tıklayın ve exit recovery deyin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bu işlemi Ne zaman Yapıcam. Yani Hangi İşlemlerden Sonra Olacak? Hata Verdiğinde Açıp Ona Mı Basıcam ve Ardından İşletim Sistemi Kurulmuş Olacak Mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bu işlemi Ne zaman Yapıcam. Yani Hangi İşlemlerden Sonra Olacak? Hata Verdiğinde Açıp Ona Mı Basıcam ve Ardından İşletim Sistemi Kurulmuş Olacak Mı?
hata verdikten sonra basıcaksınız açılacak cihaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hata Geldi. Direk TinyUmbrellayı Açtım Cihazı Soldan Seçtim Exit Recovery Dedim. IPhone Restart Etti Yine iTunes ve USB Resmi Var Ekranda Ne Yapmam Gerekiyor? Bu Arada Çok Teşekkür Ederim Yardımlarınız İçin Cevap bekliyorumç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

oda tinyumbrellada exit recoverynin yanında aynı şekilde kullanılıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fix recovery denedinizmi?

+1

kesinlikle katılıyorum manuel olarak DFU mod a geçmeyi biliyorsanız bu çözüm olacaktır.

fixrecovery43 ü deneyin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nasıl kullanacağımı anlatabilirmisiniz? veya mail adresi falan verirseniz ordan görüşsek?
sadece cihazı bağlayıp üstüne tıklayacaksınız o kadar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Olmuyor. Cihazımı Takıyorum Takar Takmaz DFU Moddan Çıkıyo USB ve iTunes Resmi Geliyor. fixrecovery waiting for device to enter dfu mode diyor nasıl ayarlıcağım onu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!