Jump to content
dauutt

Batarya ömrü ile ilgili bir tavsiye..

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

arkadaşlar yaklaşık üç aydır telefonu kılıfla kullanıyordum... bataryam normal kullanım şekliyle (internet zamanı 3g açma wifi açma kapama ışık ayarlama oyun falan) 6 saat falan kullanım 20 saaat falan bekleme sunuyordu. ama ısınıodu telefon kılıftan ve kullanımdan dolayı doğal olarak. yaklaşık bi haftadır sticker yapıştırdım yani kılıfı çıkardım. ortamala 9 saate çıktı kullanım sürem aynı kullanımla. dikkatimi çekti paylaşayım dedim. :)

cihazım i4 4.3.1 geveyli. jb ve birçok cydia uygulaması war.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocam cydia daki uygulamalari yukleyince batarya omru mu kisaliyor? Mesela barrel gibi?

Yani tamam ram tukettigi icin batarya suresi kisaliyor fakat activator vs gibi prolar ile'de mi ayni sekilde?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

etkisi var diiye biliyorum ben. ama nasıl ve ne kadar bilmiyorum. yanlışım varsa arkadaşlar düzeltebilirler...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!