Jump to content
mrcnr

Yurtdışı SimKilitsiz Iphone 4 Yardımınızı Bekliyorum.

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Arkadaşlar bana simkilitsiz iphone 4 beyaz gelecek.

İngiltere cihazıymış.Pasaport kaydı yapılmış.Ptt kargo ile kapıda ödemeli olarak gelecek.

Benim sorum şu iphone dan fazla anlayan bir kişi değilim.

Bu ürünün oldukça yan sanayisi çıkmış applestore un bile sahtesi çıkmış.

Bu iphone bana geldiğinde kutusunda nelerin yazması gerekli neler yazıyorsa kesinlikle orjinaldir.

Neler yazıyorsa simkilitsizdir.

Birde pasaport kaydı yapılı diyor ama ilk alındığında anlaşılmıyormuş 10 gün sonra falan kayıtlı değilse kapanıyormuş.

Bunu alır almaz anlamanın bir yolu varmı.

Yani kısacası kapalı jelatinli kutusunda orjinal iphone4 nasıl anlaşılır.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Kutunun üzerinde imei numarası yazar. Bu numarayı internetten kontrol edersen kayıtlı ya da kayıtsız olduğunu görebilirsin. 10 gün sonra anlaşılır diye bir şey yok. Bu aramada cihazın gercek modeli de yazar. Orjinal ise apple iPhone 4 diye belirtir.

Sim kilit olayını bilemiyorum. Seri numarasının sonundaki harflere bakarak hangi ülke cihazı olduğunu anlayabilirsin ama İngiltere olsa da orada hem kilitli hem de kilitsiz satılıyor bildigim.

Sent from my iPhone using Forum Runner

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!