Jump to content
kuzey1

3Gs 4.3.5 downgrade oluyormu?

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

3Gs V 4.3.5 ,

bu telefonu unlock yapmam gerekiyor,

bildigim kadariyla 4.3.5 icin unlock programi henuz mevcut degil,

versiyonu 4.3.5 ten 4.1 e yada 4.3.3. e dusurmemiz mumkunmu?

4.1 e dusurmeye calistim ama hata olarak "error 20" yi verdi

ne yapabilirim acaba yardimci olabilirmisiniz

tesekkurler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

shsh kaydınız varsa belki düşürebilirsniz ama o bile zorlaştı artık. unlockta önemli olan basebandtır. versiyonu düşürsenizde basebandı düşüremezsiniz. şu halde tek seçeneğiniz ipad basebandı yüklemek. mevcut baseband nedir?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

telefon Recovery modunda oldugundan Baseband a bakamiyorum,

ama 6.15 olmadigini dusunuyorum

cunku 4.3.5 ten 4.1 e inmeye calisirken hatayi verdi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

shsh yoksa..düşük versiyon yükleyemezsin

orginal versiyon yüklediysen baseband yükselmiştir

mecburen ipad baseband yükleyeceksin

dezavantajlarını oku ..eskileri var...ama başka çarende yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Shsh kaydi olmayan Iphone 4.1 e indirilebiliyor normalde, ama 4.3.4 ve 4.3.5 lerde bu maalesef islem yapilamiyor

Su an icin sorumu söyle degistireyim 4.3.5 i custom Fw ile downgrade yapma sansim varmi, deneyen varmi acaba

cevap evet ise hangi Cusrom Fw atmaliyim

tesekkurler ilgi ve cevaplariniz icin,

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Sorun surada, downgrade yapsaniz bile 4.3.5'e yukselttiginiz icin yukselen Baseband dusmez.Sadece versiyonunuz duser. Unlock da versiyon degil baseband'a gore.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

baseband zaten 6.15 e cikarilacak,

yani 6.15 degilse 6.15 yapicam ama versiyonu 4.3.3 e yada 4.1 e indirmenin bi yolu varmi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

hala bu soruna cevap bulamadik,

4.3.5 i bi sekilde 4.1 e yada baska bi versiyona dusurmemiz mumkunmu???

Yada Unlock yapmak mumkunmu 3Gs V 4.3.5 ve V 4.3.4. leri

saygilar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hala bu soruna cevap bulamadik,

4.3.5 i bi sekilde 4.1 e yada baska bi versiyona dusurmemiz mumkunmu???

Yada Unlock yapmak mumkunmu 3Gs V 4.3.5 ve V 4.3.4. leri

saygilar

unlock yapmak için basebandın düşmesi gerekir. ancak baseband da düşürülemez. yani 4.3.5 ten 4.1 e versiyon olarak düşürebilirsiniz ama basebandı düşüremezsiniz. bu yüzden 4.34.ve ya 4.3.5 versiyonların basebandlarına uygun unlock çıkmadı. sadece versiyonu düşürmek istiyorum derseniz shsh kaydınız varsa custom fw ile dönebilirsiniz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar host dosyası ile biraz oynama yaparak işlemi çozebilirsiniz 4.3.5 den 4.1 sorunsuz yukleme yapıyorsunuz sadece yapmanız gereken host dosyasını açıp son satıra 74.208.105.171 gs.apple.com eklemek restoreden sonra ituneste kalırsa umbrella ile exit recovery yapın işlem ok en az 100 sefer denendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

arkadasim ben host dosyasiyla ne kadar oynasamda düsüremedim daha acik yazarmisin lütfen nasil oluyor nerden yapiyorsun ben 3gs kullaniyorum bessaband ipad bessaband yanlislikla 4.3.5 yükselttim simdi geri düsürmeye calisiyorum versiyonu cünki 4.3.5 versinonuna unlock yok bir zahmet acik anlat ne yapabilirim windows7 kullaniyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
arkadaşlar host dosyası ile biraz oynama yaparak işlemi çozebilirsiniz 4.3.5 den 4.1 sorunsuz yukleme yapıyorsunuz sadece yapmanız gereken host dosyasını açıp son satıra 74.208.105.171 gs.apple.com eklemek restoreden sonra ituneste kalırsa umbrella ile exit recovery yapın işlem ok en az 100 sefer denendi
bu mümkün degil

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
arkadasim ben host dosyasiyla ne kadar oynasamda düsüremedim daha acik yazarmisin lütfen nasil oluyor nerden yapiyorsun ben 3gs kullaniyorum bessaband ipad bessaband yanlislikla 4.3.5 yükselttim simdi geri düsürmeye calisiyorum versiyonu cünki 4.3.5 versinonuna unlock yok bir zahmet acik anlat ne yapabilirim windows7 kullaniyorum

Shsh kayıtlarınıza baktınızmı hangi fw ler mevcut...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
baktim mevcut olanlarda olmuyor kardesim sen nasil yaptin ben hala anlayamadim

Shsh kaydınızın olduğu sürümlerden birini forumdan indirin ve shift+restore ile yükleyin. Bitimde 1015 hatası alırsınız onuda tiny umbrella ile exit recovery tıklayın. Custom için link ekleyeceğim.

Edit;http://www.iphoneyardim.net/jailbreak_amp_unlock/23688-ios_4_3_3_custom_firmware_-_sn0wbreeze_hazirlanmistir.html

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

güzel kardesim ben itunese bagliyorum baslamaya basliyor ama daha versiyonu yü+klemeden hata veriyor yani daha 4.3.3 yüklmeye gecerken hata oluyorum sorun bu yani senin dedigin gibi bende yapiyorum ama nafile aldigim hata numarasini yazim istersen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!