Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
westblood

İpod touch'ım açılmıyo, restore sorunu :(

Rate this topic

Recommended Posts

Sabahtan beri birçok şey denedim olmuyo arkadaşlar, ilk mesajımıda editliyorum, herşeyi yaptım olmuyo olmuyo, hep hata veriyo, dfu mod'a alıyorum ireb r4 ve ireb r3 var, hem kendi sürümümde kalmak için denedim hemde artık napayım 5e geçeyim bari diye denedim ama olmuyo olmuyo, kaç tane video izledim neler yaptım ama çözemedim, sadece sarjı full bitti aletin ve artık açamıyorum biri en baştan napmam gerektiğini tane tane yazsın ya, offfffffff

Edited by westblood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefonu DFU mod a alın ve 5.0.1 e güncelleyin.

Saygılar...

Share this post


Link to post
Share on other sites
telefon değil diyorum, bu arada o yükleme şeyi yeniden geldi elma resminin üstüne

Önemli değil, dostum. DFU mod a alırsanız sorununuz çözülecektir.

Saygılar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dfu mod'a almak için aleti kapatmak gerekiyo mu? çünkü benim alet kapanmıyo yani, hep elma işareti var, yinede dfu mod için denilenleri yapıyorum, sonra yine elma simgesi geliyo, ne kadar bekliyim? restore falan yapmam gerekmicek mi? dfu modtan sonra restore denedim olmadı zaten. Bide dfu modta anlatına göre siyah ekran gelmesi gerekiyo en sonda ama bende hep elma geliyo?

Cihazımızı açma / kapama butonuna basılı tutarak kapalı konuma getirelim.

İki saniye açma / kapama tuşuna basarak cihazı uyandıralım.

Hızlıca, açma / kapama butonu ile home (menü) tuşuna 10 saniye basılı tutalım.

Açma / kapama tuşundan elimizi çekelim ama menü tuşuna basmaya devam edelim.

10 saniye daha bekleyelim.

yapıyorum bunları olmuyo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
dfu mod'a almak için aleti kapatmak gerekiyo mu? çünkü benim alet kapanmıyo yani, hep elma işareti var, yinede dfu mod için denilenleri yapıyorum, sonra yine elma simgesi geliyo, ne kadar bekliyim? restore falan yapmam gerekmicek mi? dfu modtan sonra restore denedim olmadı zaten. Bide dfu modta anlatına göre siyah ekran gelmesi gerekiyo en sonda ama bende hep elma geliyo?

Cihazımızı açma / kapama butonuna basılı tutarak kapalı konuma getirelim.

İki saniye açma / kapama tuşuna basarak cihazı uyandıralım.

Hızlıca, açma / kapama butonu ile home (menü) tuşuna 10 saniye basılı tutalım.

Açma / kapama tuşundan elimizi çekelim ama menü tuşuna basmaya devam edelim.

10 saniye daha bekleyelim.

yapıyorum bunları olmuyo :(

Daha iyi açık olsun.

Home ve power tuşlarına basılı tutun. Telefon kapacak ve bu sırada 2 saniye sayacak ve power tuşundan parmağınızı çekecek ve home tuşuna basmaya devam edeceksiniz. iTunes açık ve iPhone iTunes a bağlı olsun. iTunes telefonu kurtarma modunda bulacak ancak iPod unuzun ekranında hiç bir şey olmayacak.

Saygılar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

''iPod unuzun ekranında hiç bir şey olmayacak'' kısmı olmuyor. Detaylı anlatıyosunuz sağolun bende tek tek naptığımı yazayım nerde hata yapıyorum anlamadım.

Şimdi ekranımda elma işareti var. Home ve power tuşuna basıyorum 10 sn, sonra bi kapanıp geri geliyo elma ve ben 2 sn daha bekliyorum. Sonra ekran simsiyah, ben power tuşundan elimi çekip home tuşuna basılı tutmaya devam ediyorum 10 sn daha, hala siyah ekran, sonra itunese bağlıyorum bu arada hala home tuşuna basılı parmağım, sonra elma işareti geliyo, bi süre bekliyorum basılı, sonra usb işareti ve itunes işareti geliyo, aleti bırakıp restore yapıyorum ama hata veriyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dfu moda alamıyorsun ki elma tekrar geliyor.

home ve power tuşuna basılı tutuyorum, bekliyorum bi ara ekran gidip geliyo ondan sonra 2-3 sn daha bekliyorum, ekran simsiyah oluyo. Şuan aldım galiba. Ama aletide bıraktım, hiç bi tuşuna basmıyorum. Şimdi alıp işleme devam etsem olur mu? Ve hangi işlemleri yapmam gerekiyor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

itunes e bağladıgında restore kısmı aktif olur sadece.. shift e basılı tutarak restore diyin ve 5.0.1 i yükleyiniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ya biri tane tane yazsın şunu, sabahtan beri uğraşıyorum olmuyo olmuyo :(

Dfu moda nasıl alınır biraz googleden falan video izleyin.Sorun Dfu moda alamadığınızdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya of gene olmadı, 3194 sorunu var bu seferde, shift yapıp klasörü seçtim, 4,3,5 yine olmadı, benimkide 4,3,5 ondan mı yapmadı? ama ben yükseltmek istemiyorum yine aynı şeyi kullanmak istiyorum, aynı şeyi kullanamaz mıyım? o yüzden mi olmadı?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eğer 5 yaparsam içindeki tüm oyunlar şarkılar falan gidicek mi? şarkı yüklemesi kolayda, jailbreak falanda mı gidicek? 4,3,5i neden yüklemedi ki şimdi bu

Share this post


Link to post
Share on other sites
eğer 5 yaparsam içindeki tüm oyunlar şarkılar falan gidicek mi? şarkı yüklemesi kolayda, jailbreak falanda mı gidicek? 4,3,5i neden yüklemedi ki şimdi bu

Yükleme sonucu telefon sfirlanacak,tekrar jailbreak gerekecek.

İTunesten yedeklerin sonra yedekleri geri yüklersiniz.

Telefon sim kilitli ise custom firmware yükleyin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadasim sen tinyumbrella kullaniyo musun acaba apple sizde 4.3.5 i yuklemenize izin verir mi ??? Tiny acik degilse server hala apple a bagli oluyosa yani en guncel surum 5.0.1 restore onu istiyecektir tinyumrella ile eski surumlere dusme basliginda konu vardir sitede ben yeniym var mi yok mu bilmiyorum ama arastirin bu konuyu cozum bulacaksaniz eger shsh kaydiniz var ise ki vardir

Not:tethered cihazlarda icihaz appleda kaldigi icin restore moduna gecemez dfuya alarak bunu cozersiniz ama tinyumbrella yoksa 3194 yersiniz..gerek yok versiyonunu unuttum su an redsn0w indirip justboot yapin tekrar acilsin cihaz ne gerek var restore illaha silinmesin diyosaniz :) bu arada eger uygulamalari satin alinanlari aktar demediyseniz silinecekler restore yaparsaniz eger evde olsaydim teamviewerdan baglanip yapardim malesef :)

Edited by iRa

Share this post


Link to post
Share on other sites

5.0.1 i sectiniz degil mi ?? 1600 hatasindan kurtulmka icin ireb r4 kullanip dfu ya alip dneyin

Share this post


Link to post
Share on other sites
kafam iyice karıştı, saat 1 oldu ve hiç bişey yapamadım, off ya, alt tarafı sarjı full bitti, nedir bu çektiğim arkadaş ya

Jb olayini okumadan yaparsaniz basiniza gelen bu olur tethered ve untet arasindaki farki ve cozumu biliyo olmaniz lazim :) ha suna bas buna bas cydia indir hop oldu diye bakmamak lazim :) isiniz sadece 1 dk ama hala restore icin ugrasiyosunuz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jb olayini okumadan yaparsaniz basiniza gelen bu olur tethered ve untet arasindaki farki ve cozumu biliyo olmaniz lazim :) ha suna bas buna bas cydia indir hop oldu diye bakmamak lazim :) isiniz sadece 1 dk ama hala restore icin ugrasiyosunuz :)

ya napmam gerek çıldırcam, iki yöntem varsa deniyim sabahtan beri denemediğim şey kalmadı, sadece sarjı full bitti, pili full bitmeden koymıyım dedim sarja, demez olaydım ya :( yapılmıyo hiç bişey yapılmıyo bu alete :( 5 yapmak istemiyorum ama yapcaksak yapalım mecbur, just boost dediğin şeyi denedim ama program windows tarafndan hata verilip kapatılıyo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sabahtan beri birçok şey denedim olmuyo arkadaşlar, ilk mesajımıda editliyorum, herşeyi yaptım olmuyo olmuyo, hep hata veriyo, dfu mod'a alıyorum ireb r4 ve ireb r3 var, hem kendi sürümümde kalmak için denedim hemde artık napayım 5e geçeyim bari diye denedim ama olmuyo olmuyo, kaç tane video izledim neler yaptım ama çözemedim, sadece sarjı full bitti aletin ve artık açamıyorum :( biri en baştan napmam gerektiğini tane tane yazsın ya, offfffffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadasim oncelikle sakin ol 4.3.5 JB in redsn0w unu bul netten indir simdi masaustunde cikar ios 4.3.5 i masaustune cek daha sonra preferences secenegi altina gir select ipsw tikla ve 4.3.5 i goster tamam de cik ve yine preferences altindaki just boot tikla dfu ya al yonergelei izleyip acilsn ipodun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jb olayini okumadan yaparsaniz basiniza gelen bu olur tethered ve untet arasindaki farki ve cozumu biliyo olmaniz lazim :) ha suna bas buna bas cydia indir hop oldu diye bakmamak lazim :) isiniz sadece 1 dk ama hala restore icin ugrasiyosunuz :)

sarja taktım, bekliyo elma yanıyo, bi ara ekran beyaz oldu sonra yine elmaya döndü, burdan anlaşılır mı nasıl jailbreak yaptığım, yaparkende böyle bişey olmuştu çünkü

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.