Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
iRa

DCIM klasöründeki resimler

Rate this topic

Recommended Posts

Arkadaşlar restore yapmadan önce DCIM klasörü içindeki kamera ya da herhangi kaydedilmiş fotoğrafları kopyalardım backupdan geri yüklemek telefondaki kalıntılarıda yüklediği için yapmıyodum..restoredan sonra yine DCIM klasörüne resimleri atıp bi reboot yapınca gelirdi resimler bu ios5 de dcım klasörünün içine resim attığım halde fotoğraflarda görünmüyor bunun bi çözüm yolu var mı acaba ? itunesdan atmak istemiyorum ordan atınca silemiyoruz istediğimiz gibi Fotoğraf Arşivi içinde görünmesi için bi yol var mıdır acaba şimdiden teşekkürler ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
İTOOLS /photos/cameraroll içine atın :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
İTOOLS /photos/cameraroll içine atın :)

Teşekkür ederim üstad bende nbaşka bir yol buldum lazım olursa insaların işine yarasın bari var/mobile/media/photodata içindeki

Photos.sqlite

Photos.sqlite.aside

Photos.sqlite-shm

Photos.sqlite-wal silip yeniden başlattım oldu :) oh be iyi oldu sağolun bu program başka işlerede yarıyo ki itunesdan nefret ediyodum zaten hatalarından dolayı :) şimdi bide farkettiniz mi bilmiyorum ama eski itunes da baya hızlı bi şekilde playlist oluşturup içine ard arda müzikleri atardım bu yeni itunes 10.5 de telefonun ekranında yok 3 müzik eşzamanlanamadı yok 2 tane falan filan yazmaya başladı ifiledan dinliyorum müzik yaklaşık 2 aydır ipod un içi boş sanırım bu program müzik atmamada yardımcı olucak tekrar teşekkürler..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teşekkür ederim üstad bende nbaşka bir yol buldum lazım olursa insaların işine yarasın bari var/mobile/media/photodata içindeki

Photos.sqlite

Photos.sqlite.aside

Photos.sqlite-shm

Photos.sqlite-wal silip yeniden başlattım oldu :) oh be iyi oldu sağolun bu program başka işlerede yarıyo ki itunesdan nefret ediyodum zaten hatalarından dolayı :) şimdi bide farkettiniz mi bilmiyorum ama eski itunes da baya hızlı bi şekilde playlist oluşturup içine ard arda müzikleri atardım bu yeni itunes 10.5 de telefonun ekranında yok 3 müzik eşzamanlanamadı yok 2 tane falan filan yazmaya başladı ifiledan dinliyorum müzik yaklaşık 2 aydır ipod un içi boş sanırım bu program müzik atmamada yardımcı olucak tekrar teşekkürler..

Buda güzel...Tabi azıcık bilmek gerekli,yanlış bir harekette elma hemen görünüyor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buda güzel...Tabi azıcık bilmek gerekli,yanlış bir harekette elma hemen görünüyor :)

ipodla kurcalıyım o zman ben biraz:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.