Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
Blackjust

iOS 5 Sbsettings Home tusu ayarı nasıl yapılır ?

Rate this topic

Recommended Posts

evet arkadaslar cihaza ios 5 yüklemeyi sonunda başardım da home tusu bozuk oldugundan dolayı bu yüzden Sbsettings yüklemek istiyorum yüklemeyi hallederimde sorum şu :

Sbsettings de home tusu yerine bi ayar yapmak istiyorum mesela saatin bulundugu yerde cift tıklayınca home tusu görevi görsün istiyorum veya da tus kilidi acar gibi sag dogru ceksem aynı sbsettings gibi bi görev atamak istiyorum da böyle bişey mümkün mü

eger mümkünse ayrıntılı bilgi verecek olan var mı? cünkü hic kullanmadım daha önce kullanmaya calıstım 1-2 gün ugrastım ayarını yapamadım bilen varsa yazarlarsa cok memnun olurum simdiden cok tesekkürler..

Share this post


Link to post
Share on other sites

bi konuyu incele dostum
/>http://www.iphoneyardim.net/showthread.php?t=35669

Share this post


Link to post
Share on other sites

birde o dedigin ayar sbssettingsten degil cydiayi ac activator diye arat ve kur daha sonra ayarlara gir activatore gel ornegin daima de daha sonra durum cubuguna cift tik de ordada ana ekrani sec tamamdir

Share this post


Link to post
Share on other sites
birde o dedigin ayar sbssettingsten degil cydiayi ac activator diye arat ve kur daha sonra ayarlara gir activatore gel ornegin daima de daha sonra durum cubuguna cift tik de ordada ana ekrani sec tamamdir

teşekkürler hocam hallettim onu, bir sorum daha olacak peki hani normalde home tusune 2 kere üst üste basınca acık uygulamaları kapatabiliyorduk simdi bunda denedim olmadı ordaki acık uygulamaları nasıl kapatacagım

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assesitive touch ozelligini biliyormusunuz?

Ayarlar/genel/erisilebilirlik/assesitive touch

hocam onada baktım da hersey tmm da su an istedigim tek sey home tusuna 2 kere basınca acık olan uygulamaları kapatıyordm simdi nasıl yapacagım biraz baktım yapamadım 2 kere basınca tuş kilitliyor felan ama acık olan uygulamaları kapatma yerine gelemedim

Share this post


Link to post
Share on other sites

thumb_IMG_0519.JPGthumb_IMG_0520.JPG

bak bunlar hacı :D cydıa dan widgettask i ındır sonra notıfıcatıon center da yerını belırle yanı aktıf et :D ve benım resımdekı gıbı olur :D home tusunu hıc kullanmassın...home tusuna bastıgında ne ıslemı yapabılıyorsan multıtaskıng de aynını burda yapabılırsın :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende eskiden home tusunun onemini bilmezken yani remove bg yukleyip sbsettings tweak ini activatorden ana ekran tusu cift tiklada onu secerdim iki tikla hepsi kapanirdi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.