Jump to content

Facetime Görüşmesi Ücretlendirme Sistemi

Rate this topic


Sarpus

Recommended Posts

Hic Alakasi yok ama sistem degisik olabilir ulkelerin facetime gereksiz bi uygulama oldugu icin hic kullanmadim denebilir (ama babamla yaptgim sadece 3g uzerinden 1 dklik konusmada hic bi kontur falan gitmedi bende) acikcasi umarim zarariniza bi durum olmaz yalniz fring tango tavsiyedir ben bunlarla Edge uzerinden bile gorusme yaptim birakin 3G yi :) skype da iyi ayrica cok sarj yesede..

Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk tarafından ritim eşliğinde gönderildi.

Link to comment
Share on other sites

İsin guzel yani goruntulu konusmada tangonun goruntu kalitesine 5 basan facetime yi begenmemeniz yada gereksiz gormenizi sadece ilginc buluyorum ve daha guvenlik tehdini ni soylemiyorum bile sonucda 3 parti yazilim tango ne kayip edip etmedigini kimse bilmiyor

Arkadasin sorusuna soyle yanit vereyim facetime normalde wifi agini kullaniyor ama jailbreak yaparak 3g agini da kullanmak mumkun tabiki, sizde oyle bisey yapip 3g den facetime yaptiysaniz ve sinirsiz internetiniz yoksa faturayi katliyabilir.

Link to comment
Share on other sites

İsin guzel yani goruntulu konusmada tangonun goruntu kalitesine 5 basan facetime yi begenmemeniz yada gereksiz gormenizi sadece ilginc buluyorum ve daha guvenlik tehdini ni soylemiyorum bile sonucda 3 parti yazilim tango ne kayip edip etmedigini kimse bilmiyor

Arkadasin sorusuna soyle yanit vereyim facetime normalde wifi agini kullaniyor ama jailbreak yaparak 3g agini da kullanmak mumkun tabiki, sizde oyle bisey yapip 3g den facetime yaptiysaniz ve sinirsiz internetiniz yoksa faturayi katliyabilir.

Oturup evdeykende telefonu alip wifi uzerinden konusmak da bana tuhaf geliyo acikcasi pc varken telefonun omrunden neden yiyeyim bunun yaninda kalitesinin artmasinin bizim icin artisini goremedim her noktasi fisek gibi hizli bi 3g ye sahip degiliz wifinin oldugu yerdede genelde evde olurum ya da okulda acipta bi konusalim denecek yerler degil bana gore ayrica dunya onemlisi bi insanda degilim tango beni kayit altina alsa nolcak sizdeki bu korkuda ilginc ha is gorusmesi yapiyosaniz ona bisey diyemem..

Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk tarafından ritim eşliğinde gönderildi.

Link to comment
Share on other sites

Yanlis anlama ama is gorusmesi vs onemli degil, tango denen program ne amaca hizmet ediyor bu goruntuler onlarin sunucusundan geciyor kayit aliyorlar mi? İnsalik hali bin bir turlu isler yapiyoruz basimiz agrimasin. Orada numaran da cikiyor yani kim oldugunu biliyorlar belki onlar yapmaz onlari biri hackler ve o yapar bi kalleslik. O yuzden 3 parti prolarla pek isim olmaz telefonuna my3g kurarsan hem wifiden hem de 3g den facetime yaparsin hem kaliteli hemde guvenli

Link to comment
Share on other sites

Bence Facetime suan iPad 2 de dahi net goruntu gondermiyor. Goruntulu konusmak icin en ideal yol bence Skype. Tango nun tabiki goruntuleri kaydetmedigini bilemeyiz fakat bence Apple in goruntuleri kaydetme olasiligi daha yuksek. Zaten cok onemli seyleri bu yollarla paylasmamak gerekiyor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.