Jump to content

İphoneda yanlis girilen sifreden dolayi kilit suresi beklemeden nasil acilir?

Rate this topic


Recommended Posts

Eğer cihaz JB li ise ve SB settings varsa ;

elini yukardan kaydır.

sonra açılan ekranda ayarlar tuşu olucak. 'more' yazan yere tıkla.

sonra seni uygulamanın içine atıcak.

Menü tuşuna basarak cıkarsan kendini anasayfada bulursun.

Tamamen kendi yöntemim . Yani ben kendim akıl ettim bunu. başkalarıda biliyor olabilir.

Link to comment
Share on other sites

İphoneda yanlis girilen sifreden dolayi kilit suresi beklemeden nasil acilir bilen var mi acaba cunku okuldaki bazi hocalarim gire gire yaklasik 358 gun yapmislar sureyi yardimci olabilirmisiniz?

358 günmü :/ Hocalara sen kilidi ac ver bakıyım ne aramaya calışıyolarmış insanların telden anladıkları yok karıştırmazlarmı uyuz oluyorum o tiplere

Link to comment
Share on other sites

Eğer cihaz JB li ise ve SB settings varsa ;

elini yukardan kaydır.

sonra açılan ekranda ayarlar tuşu olucak. 'more' yazan yere tıkla.

sonra seni uygulamanın içine atıcak.

Menü tuşuna basarak cıkarsan kendini anasayfada bulursun.

Tamamen kendi yöntemim . Yani ben kendim akıl ettim bunu. başkalarıda biliyor olabilir.

Tuskilidinde sb nin more una tiklayinca calismiyor ki bunu yazanlar nasil yapiyolar cok merak ediyrum ben dedim bendeko tweakler falan yuzunden mi diye 10 a yakin cihazdada denemisimdir yok oyle bisey more a tiklayinca sb gidiyo yukari geri kaliyosun oyle yine denedim yine olmadi..

Dum Dum Tapatalk Dum Tapatalk tarafından ritim eşliğinde gönderildi.

Link to comment
Share on other sites

İphoneda yanlis girilen sifreden dolayi kilit suresi beklemeden nasil acilir bilen var mi acaba cunku okuldaki bazi hocalarim gire gire yaklasik 358 gun yapmislar sureyi yardimci olabilirmisiniz?

nasıl bir hoca dır onlar ya :)

Link to comment
Share on other sites

Ahh bu hocalar iste... Ama icindeki bilgiler lazim bana iste acaba baska bi yontem yok mudur..?

Onları artık ifile ile var/mobile/media içinden alıcaksınız kişileri mobile contact backup diye appstoreda app var onunla backup alıp kendinize mail atın 5 saniyede yükleniyor notları ses kaytlarını resimleri kurtarabilirsiniz ifile ile.. ifile görüyo olması lazım.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.