Jump to content
tsotsi01

ipad elma işaretinde takılı kaldı!

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Arkadaşlar 5.1.1 jb ipad 3 üm cydia dan winterboard uygulamasını silerken kapandı ve tekrar açtığımda elma işaretinde takılı kalıyor lütfen yardım edin ne yapmam lazım??not ilk önce başka yere konu açmışım kusura bakmayın lütfen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Power ve home tusunu ayni anda basili tut,ekran kararip tekrar elma isareti gelince dugmeleri birak kendi acilsin

Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Power ve home tusunu ayni anda basili tut,ekran kararip tekrar elma isareti gelince dugmeleri birak kendi acilsin

Sent from my iPhone using Tapatalk

onu yaptım kardeşim ya olmuyor kafayı yicem yine elma işaretinde kalıyor ilk jb yapışım pekte anlamam ne yapıcağımı bi yardım edin lütfen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onu yaptım kardeşim ya olmuyor kafayı yicem yine elma işaretinde kalıyor ilk jb yapışım pekte anlamam ne yapıcağımı bi yardım edin lütfen

Home ve power tuslarina 10 sn basili tutun elma gelince birakin ve ses arttirma tusuna basili tutun 20-25 sn kadar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Home ve power tuslarina 10 sn basili tutun elma gelince birakin ve ses arttirma tusuna basili tutun 20-25 sn kadar

kardeşim cennetliksin :) allah senden razı olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!