Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
MrTShN

iPhone Universal Simlerle Aktivasyon Sorunu Çözümü

Rate this topic

Recommended Posts

Arkadaşlar merhaba.

Sorunun çözümü çok basitmiş :D

/private/var/root/Library/ nin içindeki lockdown klasörünü siliyoruz sonra ekteki dosyayı açıp içerisindeki Lockdown klasörünü /private/var/root/Library/ ye kopyalıyoruz klasörün ve içerisindekilerin izinlerini 755 olarak ayarladıktan sonra restart ediyoruz ve mutlu son :D

[ATTACH]2525[/ATTACH]

Lockdown_MrTShN_iPhoneYardim.net.zip

Edited by MrTShN

Share this post


Link to post
Share on other sites

aynı sorun bir kişide daha var sanırım :S

İyi günler.

Verilen yönergeleri aynen uyguladım. 3Gs olan telefonumu 3.1.3 ten 4.0.1 e yükselttim. Jailbreak oldu. Unlock oldu. Aktivasyon kartını çıkarıp Tel. kartını taktığımda fonda kablo resmi çıkıyor. Üzerinde; (Farklı SIM bulundu. Lütfen Itunes e bağlanınız yazısı çıkıyor.) Kartı çıkardığımda herşey aktif. Bir yerde hata mı yaptım acaba? Teşekkür ederim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aynı sorun bir kişide daha var sanırım :S

şimdi gördüm konuyu. evet aynı sorun tam olarak dostum. kafayı yemek üzereyim :@

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya bu iphone 4 adamı kafayı yedirir ben daha 2g boğuşuom siz 4 desiniz vay anasını allah size kolaylık versin sorunun inşş çözülür bi an önce kardeş

Share this post


Link to post
Share on other sites
ya bu iphone 4 adamı kafayı yedirir ben daha 2g boğuşuom siz 4 desiniz vay anasını allah size kolaylık versin sorunun inşş çözülür bi an önce kardeş

emrecigim sagol kardeşim,yeni bir sorun ve bize yeni bir serüven,senin 2G ne durumda varmı sıkıntı?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ya bu iphone 4 adamı kafayı yedirir ben daha 2g boğuşuom siz 4 desiniz vay anasını allah size kolaylık versin sorunun inşş çözülür bi an önce kardeş

inşallah çözülür dostum bakalım nasip. kendi salaklığıma gittim simlock yok diye ingiltere cihazı aldım kapak oldu şimdi amerika dan alınmış bir cihaz olsaydı AT&T hattı ile aktive et JB+UL koy mis gibi devam et... Ahhh benim bu aceleciliğim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

murat bir universal aktivasyon kart varsa onunle bir dene

Share this post


Link to post
Share on other sites

murat beklemede kal , aklşam msn den sonra bu sabah bende yeni restore ettim kasti olarak deneme amaçlı eski backuplarımı almadım şimdi aktif olmuyor , şimdi uğraşıyorum sanırım bunu ne yapıp edip çözmem lazım çözünce yine buraya yazarım ...

Edited by Hasanarz

Share this post


Link to post
Share on other sites
murat bir universal aktivasyon kart varsa onunle bir dene

abi bendeki universal aktive kartı onunlada olmuyor

murat beklemede kal , aklşam msn den sonra bu sabah bende yeni restore ettim kasti olarak deneme amaçlı eski backuplarımı almadım şimdi aktif olmuyor , şimdi uğraşıyorum sanırım bunu ne yapıp edip çözmem lazım çözünce yine buraya yazarım ...

tamam abi bende araştırıyorum umarım çözeriz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Murat benimki geldi :) birazdan msn yi açıyoruz orada uygulamalı olarak deneyelim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Murat benimki geldi :) birazdan msn yi açıyoruz orada uygulamalı olarak deneyelim

tamam abim süper :D inşallah bendede işe yarar

Share this post


Link to post
Share on other sites
murat msn ni aç !

açtım abi

Share this post


Link to post
Share on other sites

amerikadan gelme 3gs sim kilitli bu at&t faal konuma getirebiliyozmu daha dogrusu acil aramadan çıkarmı alalı 2 hafta oldu daha alo diyebilmek nasip olmadı tereddütteyi bu at&t alıp almama konusunda

Share this post


Link to post
Share on other sites
amerikadan gelme 3gs sim kilitli bu at&t faal konuma getirebiliyozmu daha dogrusu acil aramadan çıkarmı alalı 2 hafta oldu daha alo diyebilmek nasip olmadı tereddütteyi bu at&t alıp almama konusunda

Universal aktivasyon kartları var bide zaten A&AT kartları hemen hemen herkeste var, emanet olara 2 dakikalığına tak aktivaysonu geç ve jb +unlock yaparak kullan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Universal aktivasyon kartları var bide zaten A&AT kartları hemen hemen herkeste var, emanet olara 2 dakikalığına tak aktivaysonu geç ve jb +unlock yaparak kullan

abi aktivasyon sim kartları artık aktive etmiyor

Share this post


Link to post
Share on other sites
abi aktivasyon sim kartları artık aktive etmiyor

Apple uyandı mı işi yani? O zaman çok sakat olur yurtdışı telefonlar için.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apple uyandı mı işi yani? O zaman çok sakat olur yurtdışı telefonlar için.

Sent from my iPhone using Tapatalk

aynen abi ciddi anlamda sorun yaşıyorum şu anda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit...

Edited by MrTShN

Share this post


Link to post
Share on other sites

çözümü buldum arkadaşlar :D

Ayrıntılar birazdan ilk mesaja ekleniyor

Share this post


Link to post
Share on other sites
face time çalışıyormu ?

şimdi deneyecem abi

Share this post


Link to post
Share on other sites
murat hadi gözün aydın

Sağol abim

yok abi çalışmıyor face time :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
way way way gormeyeli sorun cozulmus be :D

kafayı yedim bulacam diye sonunda buldum çözümü :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

şu face time sana dediğim yöntemleri bir dene,

yada akşam bakarız

Share this post


Link to post
Share on other sites
şu face time sana dediğim yöntemleri bir dene,

yada akşam bakarız

denedim abi olmadı etkinleştirme bekleniyor diyor abi sana zahmet müsait olduğunda /private/var/root/Library/ nin içindeki lockdown klasörünü bana atarmısın.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest verhuda

Ooo murat kardes sorunu cozmussun yaw hade hayirlisi bide bugun factory unlock iphone 1400 usd a 32 gb lik geldi arkadasa ben gecmeyi dusunuyorum taaa 2011 agustos ayina kadar her guncellemede sim kilit olayini beklemek istemiyorum usd de dustu iyice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.