Jump to content
Sign in to follow this  
DOBERDEN

Face Time İle görüşme AT&T De Aylık 1GB Kaç ? USD.!!!

Rate this topic

Recommended Posts

İOS6 ile gelen en önemli özelliklerınden biri de Face Time nın Hücresel Veri ile de çalışmasıydı.Bunu gerçekleştiren Appleye yoğun tüketici baskısı olmustu..AT&T Gsm operatörüde Face Time ile Gb mıktarlarını ve ücretlerını belırledı..Ulkemızde bakalım bu konuda Gsm Operatörleri nasıl bır ucret uygulayacaklar Cok ucuz olmıyacagı kesınde yıne de insan merak içinde...

att_mobile_share_plans_e1345783775707.png

att_mobile_share_plans_chart.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu kadar saçma bir uygulama görmedim, benim data paketim var mı? Var. Facetime data üzerinden çalışmıyor mu? Evet. EEeeEEeeEe?? Sorun nerede? NEden bunlar için ücret kesiliyor yine? O zaman whatsapp'a da ücret koysunlar millet sms kullanmıyo diye..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bunlar bizim Turkcell den de kazikci çıktı :))

ABD'de yaşayanlara pahalı gelmeyebilir.Sonuçta biz liraya çevirip pahalı diyoruz. :)

Ayrıca data paketiyle Face Time ilişkisini çözemedim.Ben mi yanlış anladım? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bu kadar saçma bir uygulama görmedim, benim data paketim var mı? Var. Facetime data üzerinden çalışmıyor mu? Evet. EEeeEEeeEe?? Sorun nerede? NEden bunlar için ücret kesiliyor yine? O zaman whatsapp'a da ücret koysunlar millet sms kullanmıyo diye..

Aynen katiliyorum.zaten her seye fazlasiyla vergi oduyoruz bari bunda yapsinlar bi kiyak.Ama nerdeeee.

®®®Tapatalk'la iPod'umdan.®®®

Share this post


Link to post
Share on other sites
ABD'de yaşayanlara pahalı gelmeyebilir.Sonuçta biz liraya çevirip pahalı diyoruz. :)

Ayrıca data paketiyle Face Time ilişkisini çözemedim.Ben mi yanlış anladım? :)

Facetime, aynı skype tango gibi görüntüyü ve sesi internet üzerinden (data) karşı tarafa gönderir. Tüm olay internet üzerinden gerçekleşir. (GSM şebekesi dışında). Bu yüzden facetime'ın ücretli olması mantıken saçma geliyor bana. Facetime ücretliyken, Tango bedava.. O zaman şart getirmeleri lazım, 3G üzerinden görüntülü görüşme yaptıran uygulamaları(tango vs vs) appstore'dan kaldıracaklar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Facetime, aynı skype tango gibi görüntüyü ve sesi internet üzerinden (data) karşı tarafa gönderir. Tüm olay internet üzerinden gerçekleşir. (GSM şebekesi dışında). Bu yüzden facetime'ın ücretli olması mantıken saçma geliyor bana. Facetime ücretliyken, Tango bedava.. O zaman şart getirmeleri lazım, 3G üzerinden görüntülü görüşme yaptıran uygulamaları(tango vs vs) appstore'dan kaldıracaklar.

Yok onu biliyorum.FaceTime'dan para alınmasını anlamadım.

Share this post


Link to post
Share on other sites
işte biz de ona kıl olduk :D

Yav öyle değil. :D Ben yukarıdaki resimde FaceTime'dan para alındığını göremedim. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben 30 tl ye 500 dakika 2000 sms sinirsiz internet kullaniyorum avea da. Simdi ios 6'nin sagladigi wi-fi olmadan facetime'i kullanma ozelligine ekstra ucret mi odemek zorundayim. Sinirsiz internet paketim var, daha neyin ucreti odenecek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben 30 tl ye 500 dakika 2000 sms sinirsiz internet kullaniyorum avea da. Simdi ios 6'nin sagladigi wi-fi olmadan facetime'i kullanma ozelligine ekstra ucret mi odemek zorundayim. Sinirsiz internet paketim var, daha neyin ucreti odenecek?

Bize değil zaten bu. At&t nin yaptığı birşey.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.