Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
Tavelli

Udid Kaydı için 500 mesajı olmayanlar buraya !!!!!!

Rate this topic

Recommended Posts

Shift restore ile geri dçnebilirsin yada burdan UDID Kayd kayıt yapabilirsin..

Aldim arkadasim efeninipadi@gmail.com Email adresi üzerinden Isim Olarak Fadime Eken

Kayit islemini yapinca haber verirsen telefonu yükselticem tskler beklemedeyim...

arkadaşlar telefonum kilitli kaldı udid kaydımı göremiyorum. yanlışlıkla restore ile kurdum beta 7 yi nasıl geri alıcam yada nasıl udid kaydı alıcam

Share this post


Link to post
Share on other sites

iyi günle ödemeyi az önce yaptım UDID kaydı olduğumu nasıl görebilecem yada nasıl anlayacam bilgi verrirseniz sevinirim iyi çalışmalar

udıd 447a3e167e4bf6ee9deda275525e692c22733451

bide sizin sayfanız bilgi formunu doldurdum ama bi sıkıntı var galiba mail gönderilemedi diyor bir bakarsanız sevinirim

Share this post


Link to post
Share on other sites
iyi günle ödemeyi az önce yaptım UDID kaydı olduğumu nasıl görebilecem yada nasıl anlayacam bilgi verrirseniz sevinirim iyi çalışmalar

udıd 447a3e167e4bf6ee9deda275525e692c22733451

bide sizin sayfanız bilgi formunu doldurdum ama bi sıkıntı var galiba mail gönderilemedi diyor bir bakarsanız sevinirim

Kayıt ok.

Formu doldurmanız çok önemli değil ödeme yaparken udid numaranızı yazmanız yeterli.

Onay maili gelmiş olmalı

Share this post


Link to post
Share on other sites

udid kayıtsız ios 7 yükledim. sorun vermedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beta iki çıktığında problem yasayabilirsin

Aldim arkadasim efeninipadi@gmail.com Email adresi üzerinden Isim Olarak Fadime Eken

Kayit islemini yapinca haber verirsen telefonu yükselticem tskler beklemedeyim...

udid kayıtsız ios 7 yükledim. sorun vermedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.1.4 e dönüp tekrar beta 2 ye güncellerim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Az once odeneyi yaptim hocam cavitmemet kayit olunca haber verirseniz sevinirim

Kayıt ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cok hizlisiniz hocam tesekkur ederim

Güle güle kullanın :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozelden mesaj atabilirmisiniz nereye ne kadar odeyecegiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tolga bey kaydım buradan yapıldı yükledim ama açılış ekranında (hallo) kaldı,sorun nedir biliyor musunuz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilgisayar yada icloudda Yedekleriniz varsa restore yapın

Aldim arkadasim efeninipadi@gmail.com Email adresi üzerinden Isim Olarak Fadime Eken

Kayit islemini yapinca haber verirsen telefonu yükselticem tskler beklemedeyim...

Tolga bey kaydım buradan yapıldı yükledim ama açılış ekranında (hallo) kaldı,sorun nedir biliyor musunuz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bilgisayar yada icloudda Yedekleriniz varsa restore yapın

şimdi kaydı satın alsam ne kadar sürede açılır.?

Edit: Behlül olarak aldım udid id mi yolladim ama

E-posta gönderilirken hata oluştu diyor

Bilgilendirme yapabilirmisin?

367713fab50b413dd842d1f1c1c3036458d4906d

Edited by relox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest regme

-------------------EDİT....reklam yasak.

055................... www...................

Bir daha ki sefere DOLANDIRICI sitesi ve numarasıdır diye foruma sabit konu açacağım haberin olsun.

...NFS

Edited by NFS

Share this post


Link to post
Share on other sites
şimdi kaydı satın alsam ne kadar sürede açılır.?

Edit: Behlül olarak aldım udid id mi yolladim ama

E-posta gönderilirken hata oluştu diyor

Bilgilendirme yapabilirmisin?

367713fab50b413dd842d1f1c1c3036458d4906d

Kayıt yapıldı bile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evet tavelli arkadasim benide kayit etti hizli bir sekilde cok tesekkur ederim ilginize ayrica yukledim ios 7 yi memnun kaldim su anda inceleme yapmaktayim

Share this post


Link to post
Share on other sites
evet tavelli arkadasim benide kayit etti hizli bir sekilde cok tesekkur ederim ilginize ayrica yukledim ios 7 yi memnun kaldim su anda inceleme yapmaktayim

Güle güle kullanın :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

satın aldım ne zaman açılır :)

udidim : 243e5bd3ea6c19726d8615836833aa2c4f780fb4

serkan, ödemenizi tamamladınız.

Bu ödeme için makbuz numaranız: 4634-3536-5854-1775.

se----n@hotmail.co.uk adresine bir onay e-postası göndereceğiz. Bu işlem, ekstrenizde şu şekilde görünecek: PayPal *TAVELLI.

Edited by sussex

Share this post


Link to post
Share on other sites

tavelli bi beni kaydedemedi :) ağaç oldum pc başında hala uyuyo galiba :D

Edited by sussex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostum paypaldan ödeme yaparak satın aldım. Kaydı ne zaman açarsın? Birde iOS7 beta yı UDID kaydı olduktan sonra mı yüklemeliyim ve hangi linkten indireyim? Bazı sitelerde A1428 modelinin linki kırıkta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fast services :)

Güle güle kullanın arkadaşlar hafta sonu olmasaydı anında kayıt ederdim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
merhaba bende biraz evvel ödememi yaptım acaba ne zaman kayıt olur :) hemen yükliyimmi yoksa sizden mail mi beklemeliyim?

Yapıldı :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavelli bi beni kaydedemedi :) ağaç oldum pc başında hala uyuyo galiba :D

Abi senin açıldı .

Pazar Sabah 7 de almışsın :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.